Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Fikse autokorrektur...

Solceller. Jeg har valgt dette til min båt selv om jeg har strømuttak på brygga. Da slipper jeg å tenke på krypstrøm og andre problemer, og jeg har stort sett fulle batterier. Min motor trekker mye strøm når den starter (gammel 6 sylindret diesel), og strøm har ikke vært problem hverken når jeg skal ut fra hjemmebrygge eller i mange dager i uthavn og med kjøleskap på. 

Jeg har 2x50W og en enkel solcelleregulator. Mine er limt fast på dekk. 

Hadde jeg skulle gjort valget i dag hadde det blitt solcellepaneler igjen. De er alltid innkoplet.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Fikse autokorrektur...

Solceller. Jeg har valgt dette til min båt selv om jeg har strømuttak på brygga. Da slipper jeg å tenke på krypstrøm og andre problemer, og jeg har stort sett fulle batterier. Min motor trekker mye strøm når den starter (gammel 6 sylindret diesel), og strøm har ikke vært problem hverken når jeg skal ut fra hjemmebrygge eller i mange dager i uthavn og med kjøleskap på. 

Hadde jeg skulle gjort valget i dag hadde det blitt solcellepaneler igjen.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Solceller. Jeg har valgt dette til min båt selv om jeg har strømuttak på brygga. Da slipper jeg å tenke på krypstrøm og andre problemer, og jeg har stort sett fulle batterier. Min motor trekker mye strøm når den starter (gammel 6 sylindret diesel), og strøm har ikke vært problem hverken når jeg skal ut fra hjemmebrygge eller i mange dager i utgaven og med kjøleskap på. 

Hadde jeg skulle gjort valget i dag hadde det blitt solcellepaneler igjen.

• Create New...