Rookie_332 Startet 5.April.2020 Del på Facebook Startet 5.April.2020 Jeg har fire av denne typen https://www.anda-olsen.no/banner-buffalo-bull-shd-63544-135ah-900a-en- 3 til forbruk og 1 til start men det jeg kan se er alle start batterier ? Og hvilken type er det ikke bly , agm ? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Får du ikke svar her så prøv e epost til post@anda-olsen.no Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 (redigert) Det står ‘PE bag separator with glass nonwoven’, hva nå det en betyr, men etter det jeg forstår så er dette lukkede syre batterier. Tror helt sikkert at dette er kvalitetsbatterier. Har faktisk til gode å se Anda selge noe dårlig. Ta en titt her. De tåler i alle fall kraftig med ‘juling’ i form av vibrasjoner etc. Redigert 6.April.2020 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Sto jo også noe om påfylling av vann/‘lovlig’ vannforbruk - som tyder på åpne bly syre. Men med glassmatte så er de ikke helt vanlige. Er det en ny ‘rase’ med batterier? ? Mulig glassmatta er der for ekstra vibrasjonsmotstand men at de likevel kan etterfylles? Dog ikke lett å se på bildet om det er korker under dekslene. Sitér dette innlegget Link to post
Profondo Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Bly/syre 135ah start batteri Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 6.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2020 Profondo skrev 1 time siden: Bly/syre 135ah start batteri Ok men vedlikeholdsfrie? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Du må se om de hvite dekslene på toppen kan vippes opp og avdekke propper. Snodig å oppgi vannforbruk i spec-ark om de ikke kan etterfylles.. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 6.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2020 Fantino skrev for 1 time siden: Du må se om de hvite dekslene på toppen kan vippes opp og avdekke propper. Snodig å oppgi vannforbruk i spec-ark om de ikke kan etterfylles.. Hmm ok får ta en titt ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.