925Riviera Startet 6.April.2020 Del på Facebook Startet 6.April.2020 Har en Garmin echomap chrip 92sv kjøpt ny gjennomgående svinger men den finner ikke dybden hver gang, noen ganger får jeg opp dybden så begynner dybde og henge og blinker på samme siffer til jeg slår av og på igjen. Noen som vet hva det kan være Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Det høres ut Som det er noe gale eller feil montering på svingern din eller for stor fart. Jeg har samme plotter bare den heter plus I tillegg. Min oppfører seg likt når jeg har båten i plan å at det antagelig komme store menger luft rundt svingern. Når jeg roer farten til ca 5 knop så fungerer den ien men bruker ofte litt tid før den finner dybden osv Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 (redigert) Hvilken ekkoloddgiver, og er den gjenkjent med XID? Hvis den ikke gjenkjennes automatisk må du manuelt angi den under ekkolodd og innstillinger. Nå tror den at du har en GT30 tilkoblet, og det har du opplagt ikke. Så begynn med å få på plass det, så kan du teste. Redigert 6.April.2020 av Team Colibri (see edit history) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
925Riviera Svart 6.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2020 Fikk med en ny svinger fra forhandler for og teste ble samme resultat der. Denne sitter på en snekke som gjør 10 knop så dratt er det ikke. Jeg har denne giveren på bildet Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Som jeg sa over, giveren du har er ikke den ekkoloddet tror du har, og det er årsaken til problemet ditt. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
925Riviera Svart 6.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2020 Ja jeg finner ikke p319 i listen min inne i meny Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Finner du B117, B60 eller SS60 der? I såfall så kan du velge en av de. Sitér dette innlegget Link to post
925Riviera Svart 6.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2020 Sjekker i morgen Sitér dette innlegget Link to post
925Riviera Svart 7.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2020 Oppdatering av plotter løste alt her.... Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Flott! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.