steib Startet 7.April.2020 Link til dette innlegget Startet 7.April.2020 Hei, Jeg har søkt rundt på nettet uten å bli alt for klok. Er det noen som kjenner til hvem som fører dekaler / dekalsett til Yamarin 76 DC? For mitt vedkommende er det en 12-modell, det er så vidt jeg vet et skille i 2010/2011 i designet på dekalene. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 7.April.2020 Link til dette innlegget Svart 7.April.2020 Alle forhandlere som selger yamarin, kan skaffe dette hvis de er litt service innstilt Sitér dette innlegget Link to post
steib Svart 7.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2020 Takk, tar en runde. Om noen kjenner til firmaer som produserer "pirat-kopier" så hører jeg gjerne fra dere. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 7.April.2020 Link til dette innlegget Svart 7.April.2020 Alle reklameskilt firmaer gjør det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.