Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Euklid skrev 52 minutter siden:

Et lite tips for slipingen: jeg synes av og til det er vanskelig å se klart hvor jeg skal holde meg unna med vinkelsliperen når jeg først er i gang, men det blir litt enklere om jeg maskerer området rundt med f.eks. blå maskeringstape. Har ved et par anledninger slipt i overkant mye fordi jeg ble ivrig i tjenesten og ikke helt så hvor såret egentlig befant seg.

Jeg kjøpte i fjor høst gelcoatsparkel hos maritim i Fr.stad. Han anbefalt meg å vaske etter sliping med aceton (og solgte meg en flaske), men jeg har forstått av div. tråder her at det bare er tull. Jeg har ikke brukt acetonen. Så klebekluten er nok det jeg kommer til å bruke. Kjøper til lørdag. Å maskere med blåtape er et bra tips, det skal jeg huske på. Har noe ruller med blå tape :wink:

tom Cognac

tom Cognac

Euklid skrev 48 minutter siden:

Et lite tips for slipingen: jeg synes av og til det er vanskelig å se klart hvor jeg skal holde meg unna med vinkelsliperen når jeg først er i gang, men det blir litt enklere om jeg maskerer området rundt med f.eks. blå maskeringstape. Har ved et par anledninger slipt i overkant mye fordi jeg ble ivrig i tjenesten og ikke helt så hvor såret egentlig befant seg.

Jeg kjøpte i fjor høst gelcoatsparkel hos maritim i Fr.stad. Han anbefalt meg å vaske etter sliping med aceton (og solgte meg en flaske), men jeg har forstått av div. tråder her at det bare er tull. Så klebekluten er nok det jeg kommer til å bruke. Kjøper til lørdag. Å maskere med blåtape er et bra tips, det skal jeg huske på. Har noe ruller med blå tape :wink:

• Create New...