Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Mulig det er grunningen som er igjen. Brukte orginal Quicksilver lakk og grunning kjøpt hos Ravs garage da drevet ble lakkert for 2 år siden.  Lurte bare på om jeg skulle prime med vinyl grunning og så drevspray siden om jeg lakkerer med quicksilver lakk på sprayboks så sitter vel ikke det all hverden. Hadde vært noe annet med pulverlakkering eller 2 komp bil lakk. Saltet er vel så sterkt at spraybokslakk ikke holder.

MorganX

MorganX

Mulig det er grunningen som er igjen. Brukte orginal Quicksilver lakk og grunning kjøpt hos Ravs garage for 2 år siden. Lurte bare på om jeg skulle prime med vinyl grunning og så drevspray siden om jeg lakkerer med quicksilver lakk på sprayboks så sitter vel ikke det all hverden. Hadde vært noe annet med pulverlakkering eller 2 komp bil lakk. Saltet er vel så sterkt at spraybokslakk ikke holder.

MorganX

MorganX

Mulig det er grunningen som er igjen. Brukte orginal Quicksilver lakk og grunning kjøpt hos Ravs garage. Lurte bare på om jeg skulle prime med vinyl grunning og så drevspray siden om jeg lakkerer med quicksilver lakk på sprayboks så sitter vel ikke det all hverden. Hadde vært noe annet med pulverlakkering eller 2 komp bil lakk. Saltet er vel så sterkt at spraybokslakk ikke holder.

• Create New...