Jump to content

VP D1-30, Vurderer testkjøring av motor men er redd frost..

ne.andersson

Recommended Posts

Da var jeg tilbake fra opplagsplassen, motoren står i et motorrom som er isolert så det skal nok gå bra, jeg kjørte uansett igjennom 4 liter med lav-konsentrert glykol til sist sånn at jeg får sove godt :smiley:

Ser at det er flere som mener jeg bør vente så vil bare forklare.

Jeg har skiftet aksel, pakkboks, klemmeflens og gjort en "første oppretting" på land (vet at jeg må kjøre en ny på vannet sen) og ville sjekke at alt står greit til nå som jeg hatt løs hver eneste bolt på motorfester og akselen. Startet bare motoren, lot den gå i to min, satte i gir i 10 sek for å sjekke at akselen oppførte seg greit der den satt. Jæskla kjipt om det er noe som ikke funker på dagen for utsett og folk står å venter på meg... så det var grunnen til at den måtte testes før. :thumbsup:

Dette skal nok gå seg til skal dere se, fettet lå no der fra før utblandet, helt sikkert kommet seg dit fra pakkboksen via stevnerøret, vannet spurtet jeg bare inn med en sportsflaske for å ha litt kjøling de få sekundene den gikk. Skal sende dere en melding om det går til h-vete ?

Redigert av ne.andersson (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...