Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Eika skrev 24 minutter siden:

Hvis det ekkolodd bildet er tatt i samme området som bilde av kartet, så skal du ikke se bort ifra at det kan ha vært kveite. Men det vet man aldri 

De grønne plassene, er der jeg fikk mest trua på fisk. Ringen der det står strøm, er også ett område jeg ville fiska. Men hele området så bra ut 

Screenshot_20200408-155455_Snapchat.jpg

Interessant...  Det må jeg prøve sammen med paternoster tackle som du foreslår... Lyder som et ret cool alternative aktiv pilk som kan blive ganske tungt at stå med efter nogle timer... bare sætte loddet på bunden, åbne en pils :drink:imens man driver og nyder sommersolen... :thumbsup:

Peter-

Peter-

Eika skrev 19 minutter siden:

Hvis det ekkolodd bildet er tatt i samme området som bilde av kartet, så skal du ikke se bort ifra at det kan ha vært kveite. Men det vet man aldri 

De grønne plassene, er der jeg fikk mest trua på fisk. Ringen der det står strøm, er også ett område jeg ville fiska. Men hele området så bra ut 

Screenshot_20200408-155455_Snapchat.jpg

Interessant...  Det må jeg prøve sammen med paternoster tackle som du foreslår... Lyder som et ret cool alternative aktiv pilk som kan blive ganske tungt at stå med efter nogle timer... bare sætte loddet på bunden, åbne en pils imens man driver og nyder sommersolen...

• Create New...