Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Eika skrev 6 minutter siden:

Det er aktive fiske som er best, med mindre man har minnkota/motorguide og "gps anker" 

Eneste gangene jeg har lagt agnet på bunn og ikke fulgt med på noe som helst, er når jeg fisker skate på isen om vinteren (1stk skate stang og 1stk til aktivt fiske) 

Ingen tvivl om det, det jeg mener er bare at når jeg fiske i dette område med forfang og pilk får jeg fisk om sommeren ligeså hurtigt som jeg kan få min pilk ned... og alt bider... Bruger mere tid på at tage fisk af krogene end at fiske.. men den metode du forslår tænker jeg at man kan få større fisk 2+ kg og der er lidt mindre action..

Peter-

Peter-

Eika skrev 4 minutter siden:

Det er aktive fiske som er best, med mindre man har minnkota/motorguide og "gps anker" 

Eneste gangene jeg har lagt agnet på bunn og ikke fulgt med på noe som helst, er når jeg fisker skate på isen om vinteren (1stk skate stang og 1stk til aktivt fiske) 

Ingen tvivl om det, men er jo godt at have en potentielt mindre aktiv metode når pilken har gjort sit job... + er ikke i tvivl om at det du forslår kan fange ganske store fisk...

• Create New...