ter-ang Startet 8.April.2020 Link til dette innlegget Startet 8.April.2020 Raymarine c120 har begynt å rulle. Samtidig går radaren ca 20-40 sek for så å kutte ut. Hva kan være feil? Ser det er noen c-120 for salg uten radar og ekkolodd. Er det bare å bytte? Sitér dette innlegget Link to post
Lindita Svart 9.April.2020 Link til dette innlegget Svart 9.April.2020 (redigert) Mest sannsynlig er dette dårlig kontakt i videokabel mellom hovedkort og panel. Rens konnektorer. Redigert 9.April.2020 av Lindita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ter-ang Svart 11.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2020 Har hatt problemer med min raymarine C120 kartplotter. Radaren slutter å rotere etter kort tid og skjermen ruller med ujevne mellomrom. Levert inn i -2018 etter den streiket. Ok en stund men har begynt rote igjen. Mitt spm er om man kan kjøpe en skjerm og bytte denne uten videre, eller må det byttes andre komponenter og foretas div justeringer.? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 21.November.2022 Link til dette innlegget Svart 21.November.2022 Da var det min tur har 2 stykker C120 fra 2007. Er kjempefornyd med disse, men igår startet jeg den ene i kuldegrader. Da bare blafret displayet med sorte og hvite striper. Varmet opp skjermen i dag med en vifteovn og da funket den etterhvert. Er dette normalt eller kanskje starten på slutten? Andre med erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 22.November.2022 Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 Skjer her og innimellom, et lite kakk på skjermen med knoken og den er tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.November.2022 Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 1 hour ago, Ms Fortuna said: Skjer her og innimellom, et lite kakk på skjermen med knoken og den er tilbake. Dææææææjååååå Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
JRK Svart 22.November.2022 Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 Det kan nok stemme. Kom i kontakt med en som reparerer og monterer LED belysning på disse. Han forteller at det hender at pletteringen i displaykortet kan lösne i ene enden og det er typisk for den feilen jeg har med temperatur forandringer. (Blir antagelig dårlig kontakt når denne krymper i kulda). Men det kan jo helt sikkert også väre vakkelkontant, andre steder også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.