giver Startet 26.September.2005 Link til dette innlegget Startet 26.September.2005 Hei Hvis det er noen som vet noe om denne båten, vil jeg gjerne også vite noe om den. FAIRLINE-24 Dette var min første båt og het Signe R. Ungdomsbåt, navnet var en kryssklipping av en Rignes logo beregnet på bruk på deres biler. Dreggkasse på badeplattform var selvfølgelig en Rignes ølkasse. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 (redigert) Fairline Holiday ... produksjon 1972 - 1984 Har ikke tallene men kan finne .... Mye informasjon hos Fairline Holiday club ... Redigert 26.September.2005 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
giver Svart 26.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Fairline Holiday ... produksjon 1972 - 1984 Har ikke tallene men kan finne .... Mye informasjon hos Fairline Holiday club ... <{POST_SNAPBACK}> HeiMen er det noen som vet hvor denne båten befinner seg nå? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
yrvinter Svart 11.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2009 (redigert) Hei. Dette er min gamle båt. Jeg bor i bærum, og kan prøve og gi deg svar på noe av hva du lurer på? Jeg eide båten for ca 20 år siden. Og det rare er at jeg i dag har kjøpt en helt maken. Bare med en annen motor? Det satt en volvo b 30 rekke sekser den gang. MVH Morten Moen Redigert 11.Juli.2009 av yrvinter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 12.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2009 Velkommen yrvinter, verden er visst liten her på båtplassen, kjempekjekt at en kan få slik respons på noe som iutgangspunktet virker å være svært håpløst, jeg har også ett par båter det kunne være artigt å funnet frem nåtiden om, det er en 16,5 foter og en 17 foter, felles for det begge var at jeg hadde bygget lukket cabin på dem da begge var rep.objekter uten vindskjerm/hardtopp. Men det får bli en annen gang da jeg nok bare har papirbilder fra dem (må scannes), og er forresten redd jeg bare har bilde av førstnevnte. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 12.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2009 HeiMen er det noen som vet hvor denne båten befinner seg nå? mvh giver Hei. Har sett det har ligget en slik på land på Øksenøya ved gamle Mar-Tek/ Oksenøya Marina.. Mener den har ligget på land der et par år.... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
yrvinter Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Den som ligger på oksenøya er ikke den båten du leter etter. Har kjøpt den som ligger der jeg. MVH Morten moen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.