Jump to content

Gelcoat polering- dekaler/klistremerker

Mageil

Recommended Posts

Heisann! 
Jeg er helt ny innen båtpleie. Jeg har en eldre Ibiza 20 SE. Den er egentlig veldig fin, men ønsker å polere og vokse den før den sjøsettes i år. Tenkte å bruke en medium hard pute på en DA-maskin. 

Har søkt rundt uten å finne svar på det jeg lurer på. 

Spørsmålet er som i overskriften; Hva gjør man med klistremerkene som er på siden? Skal man holde seg unna disse med maskinen? Polere for hånd rundt dem? Eller er det ufarlig å polere på disse? 

Lurer forsåvidt også på tips Til motordekselet? Det er nyere Suzuki (sort) trengs ikke polering, men er det noe måte å gjøre det på? Evt. Et beskytelsesprodukt egnet til dette? 

På forhånd takk for tips. God påske! 

Mageil skrev for 9 timer siden:

Heisann! 
Jeg er helt ny innen båtpleie. Jeg har en eldre Ibiza 20 SE. Den er egentlig veldig fin, men ønsker å polere og vokse den før den sjøsettes i år. Tenkte å bruke en medium hard pute på en DA-maskin. 

Har søkt rundt uten å finne svar på det jeg lurer på. 

Spørsmålet er som i overskriften; Hva gjør man med klistremerkene som er på siden? Skal man holde seg unna disse med maskinen? Polere for hånd rundt dem? Eller er det ufarlig å polere på disse? 

Lurer forsåvidt også på tips Til motordekselet? Det er nyere Suzuki (sort) trengs ikke polering, men er det noe måte å gjøre det på? Evt. Et beskytelsesprodukt egnet til dette? 

På forhånd takk for tips. God påske! 

Dekaler tåler polering. Bruker fusso på båt og motor god holdbarhet ?

Screenshot_20200409-075623_Chrome.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...