Halco-Dreamer Startet 9.April.2020 Link til dette innlegget Startet 9.April.2020 Ser det er en god del Yanmar motorer som har lakkerte ledninger og/eller slanger, tyder dette på at motorene ble finish lakkerte etter de var komplett ferdigmontert, eller kan dette tyde på "flikking" utført av eier? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 10.April.2020 Link til dette innlegget Svart 10.April.2020 De Yanmarene jeg har hatt har kommet slik ferdig fra fabrikk i alle fall. Du bør endre tittel på tråden, ellers står den nok i fare for å bli stengt. Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 10.April.2020 Link til dette innlegget Svart 10.April.2020 Alle Yanmar motorer jeg har vært borti har hatt en del lakkerte ledninger og slanger. Du bør ta rådet til @jørn og bytte emnetittel, hvis det ikke er for sent. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Viksund 830 Svart 10.April.2020 Link til dette innlegget Svart 10.April.2020 Jeg byttet nettopp motor i min båt til en ny Yanmar, med lakkerte ledninger, mao originalt fra fabrikk. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 10.April.2020 Link til dette innlegget Svart 10.April.2020 Slik gjør også Cumming og Mercruiser... alt lakkert nesten uten maskering noe sted... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.