Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Kort om min løsning. WiFi-router og 12-volts Finlux tv har jeg er eget gammelt batteri til som jeg bruker i høysesongen.115Ah, holder i maaange timer før det tenger lading. Har stroppet dette fast foran trappa til fly. Bruker en gammel 25A lader til det når jeg er på strøm, eller fyrer aggregatet. Da er det kjøleskap, trykkvannspumpe, dieselvarmer og LED-lamper som har strømbehov fra fritidsbanken. 3 x 100Ah AGM har jeg på den. Byttet nettopp ut det gamle 50-watts panelet til 2 x 55-watt rugged panel fra Sunbeam. De leverer opp mot 6A samlet på max, men er også de beste til å gi inn strøm ved overskyet, leste jeg. Jeg er spent på hvor mange dager dette gir meg i uthavn.

Ligger rett syd i hjemmehavn, så regner med at jeg i helgene kommer til fulladet bank.

DSC_0909.JPG

Worry II

Worry II

Kort om min løsning. WiFi-router og 12-volts Finlux tv har jeg er eget gammelt batteri til som jeg bruker i høysesongen.115Ah, holder i maaange timer før det tenger lading. Har stroppet dette fast foran trappa til fly. Bruker en gammel 25A lader til det når jeg er på strøm, eller fyrer aggregatet. Da er det kjøleskap, trykkvannspumpe, dieselvarmer og LED-lamper som har strømbehov fra fritidsbanken. 3 x 100Ah AGM har jeg på den. Byttet nettopp ut det gamle 50-watts panelet til 2 x 55-watt rugged panel fra Sunbeam. De leverer opp mot 6A på Max, men er også de beste til å gi inn strøm ved overskyet, leste jeg. Jeg er spent på hvor mange dager dette gir meg i uthavn.

Ligger rett syd i hjemmehavn, så egner med at jeg i helgene kommer til fulladet bank.

DSC_0909.JPG

• Create New...