Pequod
For halvannen time siden fortøyde jeg på Verdens Ende - og kan endelig sette et kryss i boka for å ha besøkt et nytt sted!
Avgangen gikk ikke før litt etter klokka 16 - selv om jeg sto tidlig opp. Stresser som sagt ikke...
Har bestemt meg for å la båten ligge et sted og dra inn til Oslo for å hente ny PC i helga, så slipper jeg å dra fram og tilbake bare for det. Da kan jeg jo fortsette turen i noen uker til egentlig, en slags jobbferie...
Har som sagt ikke vært her før, så jeg tok meg en liten tur rundt. Restauranten er åpen, men stengte før jeg rakk opp. Mulig jeg tar en lunsj der i morgen før jeg drar videre, vi får se.
I morgen satser jeg kanskje på Helgeroa, har ikke bestemt meg. Tar det som det faller seg.
Forøvrig ikke imponert over Yr i dag. Det skulle blåse 7 m/s da jeg dro fra Horten, men Windy var nok mer nærmere sannheten - med god margin! Trodde det kanskje ville bli litt røffere sjø etter at jeg ikke lenger var i ly for Bastøy og skulle runde Slagentangen, men neida, smooth sailing all the way!
Det får bli siste ord for meg i dag, ikke like morsomt å sitte og taste på mobilen...