Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Fin liten tur i går ettermiddag fra Auglandsbukta til Brygga Restaurant på Skottevik. Der møtte jeg broren min og kona hans, som var i ferd med å stenge for helga.

372A3E42-738B-4DB0-A70A-6AC72DCDAE78.jpeg.8003ad42e7b34786471b784215fd2b3f.jpegFikk servert en utmerket hjortestek og deretter CB-øl fra kran utover de sene nattetimer... Skal ikke gå i detaljer, men morsomt var det! La meg vel ikke før nærmere klokka tre. Veldig bra at jeg har hodepinetabletter om bord! :giggle:

12210181-B67B-49E4-AEF4-127386A11C27.jpeg.d8b435ad38e35bff3448e1e34ea749d9.jpegI dag har jeg fri, så jeg blir vel her utover dagen. Har jobbvakt fra klokka åtte i morgen tidlig, og litt usikker på om jeg skal ta Blindleia i dag og legge meg til i Lillesand, eller vente enda en dag.

Restauranten åpner ikke igjen før til helga, men fra neste uke er det visst vanlige åpningstider igjen. Broren min og kona hans overtok driften av restauranten her i fjor. Perfekt sted å legge båten da det er en liten brygge her, plass til to-tre båter ved siden av hverandre. Og god mat og øl i restauranten! Absolutt et sted jeg kan anbefale båtfolk å stikke innom også. De trenger den støtten de kan få, har jo tapt masse penger på kansellerte bestillinger på grunn av korona, og de faller mellom to stoler når det gjelder støtteordninger.
48BE98F3-C470-42BF-9382-0480F97A2350.jpeg.cd061d85d65146c71322a1aead63deb7.jpeg

E0D59A6D-6623-48C2-A716-F2E9C602E2BA.jpeg

Pequod

Pequod

Fin liten tur i går ettermiddag fra Auglandsbukta til Brygga Restaurant på Skottevik. Der møtte jeg broren min og kona hans, som var i ferd med å stenge for helga.

Fikk servert en utmerket hjortestek og deretter CB-øl fra kran utover de sene nattetimer... Skal ikke gå i detaljer, men morsomt var det! La meg vel ikke før nærmere klokka tre. Veldig bra at jeg har hodepinetabletter om bord! :giggle:

I dag har jeg fri, så jeg blir vel her utover dagen. Har jobbvakt fra klokka åtte i morgen tidlig, og litt usikker på om jeg skal ta Blindleia i dag og legge meg til i Lillesand, eller vente enda en dag.

Restauranten åpner ikke igjen før til helga, men fra neste uke er det visst vanlige åpningstider igjen. Broren min og kona hans overtok driften av restauranten her i fjor. Perfekt sted å legge båten da det er en liten brygge her, plass til to-tre båter ved siden av hverandre. Og god mat og øl i restauranten! Absolutt et sted jeg kan anbefale båtfolk å stikke innom også. De trenger den støtten de kan få, har jo tapt masse penger på kansellerte bestillinger på grunn av korona, og de faller mellom to stoler når det gjelder støtteordninger.

• Create New...