Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

finnarne skrev 1 time siden:

WHAT ???

Ferdig med dagens tur allerede ?

Takk for ferden så langt i år, regner med vi får flere reiseskildringer fra deg senere i år.

// faj

Uvant til meg å være ja, startet fra Slemmestad 06.55!

Men årsaken var at det var meldt skikkelig nordavind med 10-11 m/s, så jeg ville være trygt fortøyd i hjemmehavna før det satte i gang.

Og denne gangen hadde Yr 100 prosent rett, 45 minutter etter at jeg la til her så blåser det skikkelig! Blir nok i båten noen timer mens jeg pakker og rydder...Og kanskje tar meg en siste høneblund her...Og så må jeg spise frokost! 

Og ja, jeg skal i alle fall på en liten mini høstferie fra torsdag 1. til mandag 5.10... Da tror jeg det blir på østsiden av fjorden...

Pequod

Pequod

finnarne skrev 19 minutter siden:

WHAT ???

Ferdig med dagens tur allerede ?

Takk for ferden så langt i år, regner med vi får flere reiseskildringer fra deg senere i år.

// faj

Uvant til meg å være ja, startet fra Slemmestad 06.55!

Men årsaken var at det var meldt skikkelig nordavind med 10-11 m/s, så jeg ville være trygt fortøyd i hjemmehavna før det satte i gang.

Og denne gangen hadde Yr 100 prosent rett, 45 minutter etter at jeg la til her så blåser det skikkelig! Blir nok i båten noen timer mens jeg pakker og rydder...Og kanskje tar meg en siste høneblund her...Og så må jeg spise frokost! 

• Create New...