Pequod
Det har ikke blitt så mye action de siste dagene. Jeg hadde planlagt å ta en liten mini-tur fra torsdag og til i dag, men været innbød ikke akkurat til det...
Har skrevet noen ord om det i båtbloggen: https://pequod.nesodd1.no/?p=19996
Men jeg har nå fått gjort noe annet mens jeg har ligget landfast! Jeg har nemlig klart å tette noen av lekkasjene i kabinen foran. Det kan i alle fall se slik ut.
Jeg var plaget av at det kom inn vann på babord side og fra luka i front. Jeg har prøvd Captain Tolley fra utsiden før, uten at det har hjulpet noe. Men denne gangen prøvde jeg fra innsiden, og oppdaget flere ting. Blant annet at det faktisk mangler flere skruer i vinduslistene. Og jeg fant et sted som slukte Captain Tolley i flere omganger. Til slutt stoppet det. Og test med vannslange utenfra ga umiddelbart resultat. Men noe kommer fortsatt inn, men ikke rundt det området jeg pøst på med CT. Luka derimot, er en annen sak. Her må jeg vel kanskje rett og slett bytte hele gummilista rundt? Skal se litt nærmere på den senere. Og ikke minst skaffe skruer til sidevinduene. Får jeg skrudd til dem regner jeg med at det blir nok en forbedring?