Jump to content

Edit History

Vidar F.H.

Vidar F.H.

Jeg jobber egentlig som ansvarlig for hjelpemiddellageret i Etne og Vindafjord, men de siste to årene har jeg blitt flytta inn i administrasjonen. ISO 9001:2015 og Miljøfyrtårn -sertifiseringer og anna ting som ikke bidrar til at panna blir kortere (har for lengst fått regnsensor og parabolmottak på toppen). Jeg kjenner jo godt til hvordan det der fungerer. Be de lokale heltene bestille deg et dekk og en slange som du har liggende på lur. Fort gjort å skifte dekk på en scooter.

Du kan også få piggdekk til den om du har behov for det. Og hadde det vært lov, skulle jeg fortalt deg åssen galskapen kan gå i 20 km/t. Men da kommer du i klammeri med alskens lover, regler, forsikringshaier, onkler og NAV-byråkrater... Har forresten prøvd å kjøre scooter med den «forbedringen». Det var like moro som da jeg satte 20HK 2-takters yammie på en 14-foters Hansvik som skulle ha kort stamme og ikke mer enn 15 shetlandsponnier. Det gikk fort, det var «interessant» og svingradiusen var verre enn en fregatt som forsøker å stjele ankerdrammen fra et raffineri.

Så du skal bare være fornøyd med dine 10 km/t. Det er travelt nok. :)

Tusen takk for denne tråden. Den er og har vært et lyspunkt i en rar verden i sommer.

Vidar F.H.

Vidar F.H.

Jeg kobber egentlig som ansvarlig for hjelpemiddellageret i Etne og Vindafjord, men de siste to årene har jeg blitt flytta inn i administrasjonen. ISO 9001:2015 og Miljøfyrtårn -sertifiseringer og anna ting som ikke bidrar til at panna blir kortere (har for lengst fått regnsensor og parabolmottak på toppen). Jeg kjenner jo godt til hvordan det der fungerer. Be de lokale heltene bestille deg et dekk og en slange som du har liggende på lur. Fort gjort å skifte dekk på en scooter.

Du kan også få piggdekk til den om du har behov for det. Og hadde det vært lov, skulle jeg fortalt deg åssen galskapen kan gå i 20 km/t. Men da kommer du i klammeri med alskens lover, regler, forsikringshaier, onkler og NAV-byråkrater... Har forresten prøvd å kjøre scooter med den «forbedringen». Det var like moro som da jeg satte 20HK 2-takters yammie på en 14-foters Hansvik som skulle ha kort stamme og ikke mer enn 15 shetlandsponnier. Det gikk fort, det var «interessant» og svingradiusen var verre enn en fregatt som forsøker å stjele ankerdrammen fra et raffineri.

Så du skal bare være fornøyd med dine 10 km/t. Det er travelt nok. :)

Tusen takk for denne tråden. Den er og har vært et lyspunkt i en rar verden i sommer.

• Create New...