Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Jeg pleier å fylle når jeg har vært ute en hel dag. Jeg har hørt at en del sier at jeg må passe på at tankene er full siden den lett kan komme kondens. Jeg se imidlertid at mange ikke gjør det derfor lurer jeg på hva som er best. Det er ikke så mye styr å fylle på veien hjem siden det er pumpe i marinaen min. Tar meg bare 5 minutter ekstra. 

På bilen fyller man ikke etter hver tur, men så bruker man gjerne bilen mer enn båten slik at det ikke blir tid til å dannes like mye kondens. Ser også for meg at vann og luft gir bedre forutsetninger for kondens enn i tanken på en bil. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg pleier å fylle når jeg har vært ute en hel dag. Jeg har hørt at en del sier at jeg må passe på at tankene er full siden den lett kan komme kondens. Jeg se imidlertid at mange ikke gjør det derfor lurer jeg på hva som er best. Det er ikke så mye styr å fylle på veien hjem siden det er pumpe i marinaen min. Tar meg bare 5 minutter ekstra. 

På bilen fyller man ikke etter hver tur, men så bruker man gjerne bilen mer enn båten. 

• Create New...