Fjellbåt Startet 10.April.2020 Link til dette innlegget Startet 10.April.2020 (redigert) Hei kan noen fortelle meg hvor jeg finner temperatur sensoren som sender signal til instrumentet. Gjelder en VP kad 44 gjerne tegning eller en forklaring på hvor den er ? Problemet jeg har som bilde viser er at instrumentet viser feil. Selv om jeg skrur motor av og på så står pila konstant på maks Det skal sies at den beveger seg litt når jeg tukler med kontakten på baksiden. Tenkte i første omgang å skifte sensoren om ikke noen har bedre forslag. ? tusen takk mh geir Redigert 10.April.2020 av Fjellbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sven-Erik2 Svart 11.April.2020 Link til dette innlegget Svart 11.April.2020 Hvis nåla på instrumentet står konstant på maks, selv om tenning er av, tyder det på at det er selve instrumentet ditt som er problemet. Hadde et lingende problem med en tankmåler der akselen til nåla hadde satt seg. Jeg tok av glasset og ga nåla et lite forsiktig push og måleren har virket siden (på 3dje året nå ..) Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbåt Svart 11.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2020 Supert. Skal gi det et forsøk. Takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 11.April.2020 Link til dette innlegget Svart 11.April.2020 Om det er to ledninger på giver,kan du laske dei sammen,da skal instrument gå til null.Om instrument går til null,er det mest sannsynlig at det er giveren som er defekt. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbåt Svart 11.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2020 Takk. Skal prøve i morgen. ? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 12.April.2020 Link til dette innlegget Svart 12.April.2020 Sit i termostathuset, sjå nr.4 på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.