Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Rookie_332 skrev for 15 timer siden:

Spørsmål er om jeg må vente på nytt batteri de må bestille med da de kun hadde dette inne du hadde nokk ventet men ikke jeg og ingen andre hadde bly med 1000 a start

Jeg hadde nok endt opp med to mindre batterier hvis det hadde vært nødvendig men hadde nok funnet ut hva egentlig som er VP sine krav til ett start batteri til D6 er før jeg hadde stått i butikken.
Ser tallet 1000A her men er det riktig og hvilken norm er det målt etter?

Når det er skrevet så er jo ikke det batteriet du har kjøpt ett bomkjøp da du definitivt har valgt ett batteri som er bra nok til å få gjort jobben.
Men pga tyngde,størrelse og pris ville jeg valgt feks to Sønak SN850 115AH  Start batterier.
Har sett på diverse tester opp i mellom årene at disse Phanther batteriene er gode batterier.
Men samme kan det være hvis du har fått bakset lastebilbatteriet på plass uten å ødlege ryggen og fått satt de fast i båten.

pipe

pipe

Spørsmål er om jeg må vente på nytt batteri de må bestille med da de kun hadde dette inne du hadde nokk ventet men ikke jeg og ingen andre hadde bly med 1000 a start

Jeg hadde nok endt opp med to mindre batterier hvis det hadde vært nødvendig men hadde nok funnet ut hva egentlig som er VP sine krav til ett start batteri til D6 er før jeg hadde stått i butikken.

Når det er skrevet så er jo ikke det batteriet du har kjøpt ett bomkjøp da du definitivt har valgt ett batteri som er bra nok til å få gjort jobben.
Men pga tyngde,størrelse og pris ville jeg valgt feks to Sønak SN850 115AH  Start batterier.
Har sett på diverse tester opp i mellom årene at disse Phanther batteriene er gode batterier.
Men samme kan det være hvis du har fått bakset lastebilbatteriet på plass uten å ødlege ryggen

pipe

pipe

pipe

pipe

Rookie_332 skrev for 14 timer siden:

Jeg hadde funnet ut hva Volvo Penta egentlig har som ett krav til startbatteri før jeg sto i butikken slik at jeg ikke hadde endt opp med ett stort lasebilbatteri til start.
Ser tallet 1000A her men er det riktig og etter hvilken norm har VP oppgitt starteffekten?

• Create New...