tilplan Svart 13.April.2020 Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 En stor forskjell på regulatorene er om du kan lese av historikk eller ikke. Gir selvsagt ingen utslag på ladingen sånn uten videre, men med løse panel kan du optimalisere plasseringen og så er det gull verd når kronene skal forsvares?. Har selv Victron mppt 75/15 med blåtann og får opp dagsproduksjon en stund tilbake i tillegg til live status. Sitér dette innlegget Link to post
magnuje Svart 13.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Smart! Det nok veldig kjekt å ha ja. Ser prisen er en del lavere om man bestiller rett fra kina https://m.aliexpress.com/item/32383195932.html Min bekymring er så klart historiene om panel som tar fyr. Er det noen produsenter som er bedre enn andre her, eller kommer alt fra samme fabrikk? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 13.April.2020 Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Tror nå jeg ville vert mer bekymret for brann i liFe batteribank en solceller. Sitér dette innlegget Link to post
magnuje Svart 13.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Bestilte to etfe paneler fra den linken over for under 2000 kr. Så da blir det spennende å se om de duger! Tenker de uansett vil holde til i sommer. Så kan jeg heller legge litt penger i bedre senere. Planen er å lime på en form for plate bak panelene for å stive dem opp og sikre bedre holdbarhet. Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 13.April.2020 Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Fått montert Li batteriene i tett stålkasse. 3x100ah er minimum egentlig. Neste prosjekt solcelle! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.