Kaptein Bang Svart 5.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2020 (redigert) Pequod skrev for 21 timer siden: Og jeg er også redd for å være til bry for andre, så jeg kjører heller et par timer ekstra framfor å dra inn i en havn der jeg ser det er ganske fullt og lete etter en passende plass. Det er litt synd - hvis det gjør noe da? Det er mange som liker å hjelpe. Det er jo mange tråder der man ler litt av de som kommer alene, men vi er ganske mange som er glad i å hjelpe. Også de som kanskje trenger ekstra hjelp. Jeg 'vifter til meg folk', for å få hjelp som jeg jo ofte gjør ettersom jeg også kjører mye alene. Jeg synes jeg alltid får hjelp jeg..... Jeg skal løpe ut og vifte med armene om jeg ser deg. :) Fordelen din er jo at du kommer langt av gårde da. Jeg skal gjøre det samme når situasjonen passer seg mhp teneråringsbarna som jo trenger daglig oppfølging nå. Om noen år skal jeg ta lang jobbtur som deg. Jeg liker stille havner også jeg. Det også. Ser av MT at du holder deg i Farsund enn så lenge. Gøy å følge deg både der og på Båtplassen. :) God tur videre. Nå stenges båtkontoret for i dag. Jeg burde jo blitt her for det er kos når det er kaldt og vått ute. Redigert 5.Juni.2020 av Kaptein Bang (see edit history) Sitér dette innlegget Kaptein Bang - YouTube Link to post
Kaptein Bang Svart 9.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2020 Dagens hjemmekontor er flyttet til Aker Brygge. Kom hit på morgenen i dag, jobber her gjennom dagen, og skal ta med et par kompiser på tur i ettermiddag. Etter å ha jobbet inne noen dager, har jeg flyttet ut. For nå snur været - og varmen kommer. Deilig. En liten videosnutt fra spotten. Ship o'hoi. Sitér dette innlegget Kaptein Bang - YouTube Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.