bellen Startet 12.April.2020 Link til dette innlegget Startet 12.April.2020 Har overtatt en gammel Raymarin C80 med radarantenne, men jeg mangler kablene til denne. Ser ut som nye kabler er vanskelig å oppdrive og hvis dei er å oppdrive, så er dei ikke akkurat billig, spesielt kabel til radarantenne. Lurer derfor på om det er mulig å skaffe berre koblingene og heller prøve å lage seg nye kabler. Her er bilde av strømkontakten til plotteren. Så trenger jeg Display connector og Radome connector til radarkabelen. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 12.April.2020 Link til dette innlegget Svart 12.April.2020 Har lett i 2 år etter tilsvarende, så det kan bli en utfordring. Fant powerkabel på Ebay til slutt til drøye 100-lappen pr stk. Forsøkte finne linken, uten hell. Ser de ligger for over 200 nå. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 13.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Ja, powerkabelen er nokså enkelt å oppdrive. Men radarkabelen var ikke så lett. Jeg håpte på at noen kjente igjen koblingene og kunne fortelle meg hvor det kamsje er mulig å kjøpe desse løst. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 13.April.2020 Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Jeg har ubrukt powerkabel liggende hjemme. Kjøpte for å kunne sette strøm på min gamle C80 hjemme i stua, men tok den aldri i bruk før jeg solgte plotteren. Interessert? Du skal få den gratis hvis du lover å gjøre en god gjerning ovenfor noen andre som takk. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
bellen Svart 13.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 Den vil jeg gjerne overta Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 13.April.2020 Link til dette innlegget Svart 13.April.2020 2 minutes ago, bellen said: Den vil jeg gjerne overta Send meg en PM med navn og adresse, så kan jeg sende den i posten. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.