Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Må indrømme at jeg aldrig har tjekket mine tanke eller brugt dieselbiocid - har altid fulde tanke i stedet..

Har et manhole så skal tage et kig og lave nogle billeder. Hvad er processen, bare at sluge slam op fra bunden hvis der er noget? Hvordan ser det ud hvis man har et problem? Kan man bruge en oliepumpe? Eller må man polerer tankene med et eksternt filter/pumpe. Håber jeg ikke..

Hvis det sidder på siden af tankene må man bruge en børste eller? Så kommer det jo bare ud i alt dieslen måske ikke så god en ide..

Har aldrig haft motor problemer, men alligevel stoler jeg ikke på min motor og lægger næsten altid til med seil i havn, anker, bouy osv...  Motor er backup skulle der ske noget helt ukalkuleret..

Har man bare mainsail oppe opfører en seilbåt sig jo stort set om en gocart :yesnod:

Mvh,

Peter

Peter-

Peter-

Må indrømme at jeg aldrig har tjekket mine tanke eller brug dieselbiocid - har altid fulde tanke i stedet..

Har et manhole så skal tage et kig og lave nogle billeder. Hvad er processen, bare at sluge slam op fra bunden hvis der er noget? Hvordan ser det ud hvis man har et problem? Kan man bruge en oliepumpe? Eller må man polerer tankene med et eksternt filter/pumpe. Håber jeg ikke..

Har aldrig haft motor problemer, men alligevel stoler jeg ikke på min motor og lægger næsten altid til med seil i havn, anker, bouy osv...  Motor er backup skulle der ske noget helt ukalkuleret..

Har man bare mainsail oppe opfører en seilbåt sig jo stortest om en gocart :yesnod:

Mvh,

Peter

• Create New...