Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

NilsPils skrev 1 time siden:

Det der minner mye om det jeg fant den gangen jeg åpnet mannlokket. Legg merke til at all dritten har fulgt med dieselen ned og lagt seg på bunnen. Ikke noe har klint seg fast på tankveggene. Akurat sånn var det hos meg også. Derfor mener jeg at det bør være fult mulig å rengjøre ved å skylle og suge ut dersom man ikke har mannlokk.

Da snakker jeg om dieseldyr, og ikke annen mulig klebrig dritt som Hulda fikk ved tanking . . .

Enig i det der. Hva jeg fikk minner mer om lang tids dårlig dieselhygiene fra leverandør. Som en lokal størrelse sa i etterkant: "Vi handlar inte diesel från de killarna der". Jeg tror vi kommer til å se mer av dårlig dieselhygiene fra leverandørene. Jeg har totalt sluttet å tanke diesel i Sverige. I alle de årene jeg har hatt båt, har jeg hatt mer problemer de siste fem årene enn de foregående 50 årene. Og problemene jeg har hatt har blitt pumpet om bord til full pris.

Hulda

Hulda

NilsPils skrev 1 time siden:

Det der minner mye om det jeg fant den gangen jeg åpnet mannlokket. Legg merke til at all dritten har fulgt med dieselen ned og lagt seg på bunnen. Ikke noe har klint seg fast på tankveggene. Akurat sånn var det hos meg også. Derfor mener jeg at det bør være fult mulig å rengjøre ved å skylle og suge ut dersom man ikke har mannlokk.

Da snakker jeg om dieseldyr, og ikke annen mulig klebrig dritt som Hulda fikk ved tanking . . .

Enig i det der. Hva jeg fikk minte mer om lang tids dårlig dieselhygiene fra leverandør. Som en lokal størrelse sa i etterkant: "Vi handlar inte diesel från de killarna der". Jeg tror vi kommer til å se mer av dårlig dieselhygiene fra leverandørene. Jeg har totalt sluttet å tanke diesel i Sverige. I alle de årene jeg har hatt båt, har jeg hatt mer problemer de siste fem årene enn de foregående 50 årene. Og problemene jeg har hatt har blitt pumpet om bord til full pris.

• Create New...