Jump to content

Edit History

HopHagen

HopHagen

Hei.

Er det noen av dere motorfrelste der ute som har peiling på denne motoren? Jeg fikk oppgitt ved båtkjøp at den produserte over 400HK rettere sagt rundt 430.. (sinnsykt dårlig på bakgrunnssjekk), men en kompis nevnte den ikke leverte mer enn 310ish originalt. 

Er over 400HK overhode mulig, uten turbo eller kompressor, og hva er eventuelt gjort for å få det til? Hva må sjekkes? Overtales? Og er det smart å tyne så mye ut av denne motoren?

Mange spørsmål å ta høyde for her beklager det, men håper folk kan holde seg relevante med svar til en, "IKKE motorkyndig Petter smart"?

(Sitter småspent i min egen boble og venter i spenning på det røverkjøpet jeg gjorte.)

Mvh. X

HopHagen

HopHagen

Hei.

Er det noen av dere motorfrelste der ute som har peiling på denne motoren? Jeg fikk oppgitt ved båtkjøp at den produserte over 400HK (sinnsykt dårlig på bakgrunnssjekk), men en kompis nevnte den ikke leverte mer enn 310ish originalt. 

Er over 400HK overhode mulig, uten turbo eller kompressor, og hva er eventuelt gjort for å få det til? Hva må sjekkes? Overtales?

Mange spørsmål å ta høyde for her beklager det, men håper folk kan holde seg relevante med svar til en, "IKKE motorkyndig Petter smart"?

(Sitter småspent i min egen boble og venter i spenning på det røverkjøpet jeg gjorte.)

Mvh. X

• Create New...