Jump to content

Edit History

pipe

pipe

cmb skrev for 4 timer siden:

Google litt mere så finner man også Mercruiser 454 420 

Det har du helt rett i.
Virker som det komplette kaoset i finne ut hvem versjon motor man har for menig mann.
For meg virker det som det burde ha stått 454 Mag på klistrelappen og ikke 7,4L men helt sikker er jeg ikke.
Hadde det vært min motor hadde jeg sendt det bilde som ligger over til Mercruser i USA for å få ett godt svar.

Etter å ha kikket litt på nett trenger man 8,2l topper,nye manifolder,reisere,inntak,forgassere og kam for å bygge om i 7,4l standard til high power.
Så da blir en konvertering så dyr at man ligge gjerne kan kjøpe en re power 8,2L motor direkte i fra landet over dammen ville jeg tro.

Ett ettermarked eksossystem kan nok hente frem 50 HK i fra en 310 hk sier de som produserer men koster nok fort 25k.
Har ikke studert forgasseren men mulig man kan hente noen hk der også.
Da kan man kanskje klare 70 hk til sammen for noen og tredve tusen hvis man har flaks.

 

 

 

 

pipe

pipe

cmb skrev for 4 timer siden:

Google litt mere så finner man også Mercruiser 454 420 

Det har du helt rett i.
Virker som det komplette kaoset i finne ut hvem versjon motor man har for menig mann.
For meg virker det som det burde ha stått 454 Mag på klistrelappen og ikke 7,4L men helt sikker er jeg ikke.
Hadde det vært min motor hadde jeg sendt det bilde som ligger over til Mercruser i USA for å få ett godt svar.

Etter å ha kikket litt på nett trenger man 8,2l topper,nye manifolder,reisere,inntak,forgassere og kam for å bygge om i 7,4l standard til high power.
Så da blir en konvertering så dyr at man ligge gjerne kan kjøpe en re power 8,2L motor direkte i fra landet over dammen ville jeg tro.

Ett ettermarked eksossystem kan nok hente frem 50 HK i fra en 310 hk sier de som produserer men koster nok fort 25k.
Har ikke studert forgasseren men mulig man kan hente noen hk der også.
Da kan man kanskje klare 70 hk til sammen for noen og tredve tusen 

 

 

 

 

pipe

pipe

cmb skrev for 4 timer siden:

Google litt mere så finner man også Mercruiser 454 420 

Det har du helt rett i.
Virker som det komplette kaoset i finne ut hvem versjon motor man har for menig man.
For meg virker det som det burde ha stått 454 Mag på klistrelappen og ikke 7,4L men helt sikker er jeg ikke.
Hadde det vært min motor hadde jeg sendt det bilde som ligger over til Mercruser i USA for å få ett godt svar.

Etter å ha kikket litt på nett trenger man 8,2l topper,nye manifolder,reisere,inntak,forgassere og kam for å bygge om i 7,4l standard til high power.
Så da blir en konvertering så dyr at man ligge gjerne kan kjøpe en re power 8,2L motor direkte i fra landet over dammen

 

 

 

pipe

pipe

cmb skrev for 4 timer siden:

Google litt mere så finner man også Mercruiser 454 420 

Det har du helt rett i.
Virker som det komplette kaoset i finne ut hvem versjon motor man har for menig man.
Hadde det vært min motor hadde jeg sendt det bilde som ligger over til Mercruser i USA for å få ett godt svar.

Etter å ha kikket litt på nett trenger man 8,2l topper,nye manifolder,reisere,inntak,forgassere og kam for å bygge om i 7,4l standard til high power.
Så da blir en konvertering så dyr at man ligge gjerne kan kjøpe en re power 8,2L motor direkte i fra landet over dammen

 

 

 



×
×
  • Create New...