tacan Startet 15.April.2020 Del på Facebook Startet 15.April.2020 Hei, er det noen her inne som kan anbefale slipp til en trebåt på 29 fot i Stavanger og omegn. Det skal gjøres en del arbeid på den så jeg trenger plass på slippen fra 1 til 2 uker. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.April.2020 Del på Facebook Svart 15.April.2020 Ville i utgangspunktet tatt kontakt med de forskjellige båtforeningene i området. Der får du oftest best pris. Nå er det jo forsåvidt litt som skjer rundt forbi, så det kan være de grynter litt med tanke på at du trenger stå oppe i nærmere et par uker, men det finner du jo fort ut. Et annet alternativ er de mer kommersielle slippene, slik som Naustvik på Hundvåg, Buøy Slipp og Båtbyggeri og andre. Vet også det skal være en privatdrevet slipp (som er rimelig) på Vassøy, men kjenner ikke til navnet på ham som driver den. Engøyholmen (også på Hundvåg) har også slipp, mulig du kan få leie deg inn der? Der er det også tremaskiner og høvelbenker i lokalene, men usikker på om de lar "folk flest" få holde på med disse nå for tiden. Greie og omgjengelige folk, så du kommer langt med å godprate litt med dem. Tenker du stå på land lenge, uten å bekymre deg for press om å sette båten på sjøen igjen fort, kan jo Åmøy Havn være et alternativ. Ligger på Vestre Åmøy, koster litt, men du har vann og strøm tilgjengelig, og båten blir løftet pent opp, spylt og satt på båtstøtter og treklosser. Sitér dette innlegget Link to post
tacan Svart 15.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2020 Takker, her var det mange gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.April.2020 Del på Facebook Svart 15.April.2020 Bare hyggelig? Sitér dette innlegget Link to post
olsyno Svart 15.April.2020 Del på Facebook Svart 15.April.2020 Ta kontakt med Rune hos: Jåttåvågen Båtforening Adresse: Gamle Jåttåvågen 69, 4020 STAVANGER Telefon: 51575660 Mobiltelefon driftsleder: 90077005 Sitér dette innlegget Link to post
tacan Svart 15.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2020 Da lukker jeg denne tråden da jeg har funnet en slipp. Måtte ta en rask beslutning med tanke på været fremover og hvor jeg skulle sende oljen jeg har bestilt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.