Familiepå4 Startet 15.April.2020 Del på Facebook Startet 15.April.2020 Hei, Har en påhengs som det er kommet noe rust på, vil en god måte å behandle dette på være å: 1. Fjerne så mye rust som mulig ved å skrape det bort. 2. Benytte Ferro-Bet Rustfjerner for å prøve å vaske bort resten. 3. La dette stå et døgn og tørke. 3. Pensle/spraye med med Hammerite "direkte-på-rust" maling ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.April.2020 Del på Facebook Svart 15.April.2020 Rust på stammen? Den er vel av aluminium? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Familiepå4 Svart 15.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2020 Rusten er på denne styringsbraketten, som går mellom påhengs og styringsfestet. (om det ble noe klarere .. :) ) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.April.2020 Del på Facebook Svart 15.April.2020 Ok, da forstår jeg mer. Da høres planen din helt OK ut. Jeg ville dog ha brukt en primer mellom, den der "rett på rust" er litt oppskrytt etter mitt syn. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Familiepå4 Svart 16.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2020 Har du navn på en primer som kan fungerer godt i dette tilfellet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.