Ola "båtsmann" Startet 17.April.2020 Link til dette innlegget Startet 17.April.2020 Jeg har vedlikeholdsfritt Startbatteri til Yanmar 320 Hk diesel, som jeg gjerne skulle sjekket tilstanden til. Hvordan gjør jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Du kan sjekke spenningen, og evt kjøre en belastningstest. Det er vel det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ola "båtsmann" Svart 17.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Hvordan kjører jeg en belastningstest? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Står i bruksanvisningen til batteriene. Ellers går det an å kjøpe en batteritester. Biltema har også noe greier der. Viktig å lese bruksanvisningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.