Kneldre Startet 17.April.2020 Link til dette innlegget Startet 17.April.2020 (redigert) Hei kan noen hjelpe meg med hvilken båt og kanskje årsmodell på båt og motor dette er. Den er 14 fot. Motoren er evinrude 3 sylindre. Selger sa det var 60hk. Jeg kjøpte den i påsken og han jeg kjøpte den av visste ikke. Tidligere eier har gjort litt på interiør. Redigert 17.April.2020 av Kneldre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Princess_32 Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 Hei! Kan ikke si 100% men du får ett godt ca av meg. båten er nok en (Rana plast) slutten av 80 tallet begrunnelsen av 90 tallet. evenrude 60 hk kanskje men der skal være en etikett enten på festene eller under dekselet inne i motorrommet. Sitér dette innlegget Link to post
Kneldre Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 rana båter har 3 vinduer foran. ser eg på bilder. har sjekket men etiketten på motoren og den er borte. frostpluggen på toppen er byttet så kan heller ikke se der heller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.