Sandstø21 Startet 17.April.2020 Link til dette innlegget Startet 17.April.2020 Hei! Er det noen som har installert toalett i en bayliner 2850 helst elektrisk. Har kikket på noen alternativer men det blir plassmangel. Noen forslag Hilsen Espen Sitér dette innlegget Link to post
Princess_32 Svart 17.April.2020 Link til dette innlegget Svart 17.April.2020 (redigert) Jeg skiftet nylig doen i båten min og må si det har blitt en drøm å bruke doen. Jeg ville anbefalt elektrisk toalett med kvernen ismannen med skålen da vil en unngå problemer med septiktanken dvs att når en tenker og pumpe ut godsakene kan en være uheldig å tette igjen ett viktig rør med noe i en fast form. Der er enklere og med mindre risk når en pumper ut en suppe. der er også billigere å skifte kverna med doen enn på tanken. kjøpte denne: https://www.maritim.no/toalett-matro-12v-std Redigert 17.April.2020 av Princess_32 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.