Rookie_332 Startet 18.April.2020 Link til dette innlegget Startet 18.April.2020 Da jeg akkurat har renset diesel tanken og hører det er mye forurenset diesel på div stasjoner lurer på hvor det er trykt å fylle ren diesel i området Saltnes/Engelsviken evt der evt fiskere rednings skøyta el fyller ? Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Du kan fylle på Skjæløy eller Engelsviken. Der pleier jeg å fylle og har ikke dritt i filtrene ved skifte. Hankø er også ok. Tanken på Skjæløy er kanskje nyest, de renoverte hele havna for noen få år siden. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Rookie_332 Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 lurvetass skrev 8 minutter siden: Du kan fylle på Skjæløy eller Engelsviken. Der pleier jeg å fylle og har ikke dritt i filtrene ved skifte. Hankø er også ok. Tanken på Skjæløy er kanskje nyest, de renoverte hele havna for noen få år siden. Utrolig bra takk da kjører vi dit ?? Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Heldig du som er på vannet :) Ligger på land på Skjæløy og får drevet på mandag så har noen dager igjen. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Hulda Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Utgårdkilen har også godt rykte. Fylte i Son i dag til kr. 9,92 pr liter. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 lurvetass skrev for 23 timer siden: Heldig du som er på vannet :) Ligger på land på Skjæløy og får drevet på mandag så har noen dager igjen. For å trykke det ekstra inn fantastisk tur i går rett utenfor teipern/Danmark omegn ?? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Hulda skrev for 20 timer siden: Utgårdkilen har også godt rykte. Fylte i Son i dag til kr. 9,92 pr liter. Takker ? Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Rookie_332 skrev 24 minutter siden: For å trykke det ekstra inn fantastisk tur i går rett utenfor teipern/Danmark omegn ?? Jo takk for den Vi unner jo båtfolk å kose seg. Ble litt polering bare på meg. Har avtalt montering av drevet imorgen så det nærmer seg. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Tanken i Engelsviken ble totalrenovert for to år siden. Der er dieselen ren! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gabi Svart 14.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2023 Jeg fylte på Engelsviken til kr 13,69 per liter som er 3 kr billigere enn rundt Nøtterøy/Tønsberg. Jeg ser det er noen fiskebåter der, fyller de på Engelsviken også så det er sirkulasjon på dieselen? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2023 Gabi skrev for 4 timer siden: Jeg fylte på Engelsviken til kr 13,69 per liter som er 3 kr billigere enn rundt Nøtterøy/Tønsberg. Jeg ser det er noen fiskebåter der, fyller de på Engelsviken også så det er sirkulasjon på dieselen? Ja, det er mye næringstrafikk i Engelsviken. Jeg fyller bare der. Ren EN590. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tom Cognac Svart 14.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2023 Gabi skrev for 5 timer siden: Jeg fylte på Engelsviken til kr 13,69 per liter som er 3 kr billigere enn rundt Nøtterøy/Tønsberg. Jeg ser det er noen fiskebåter der, fyller de på Engelsviken også så det er sirkulasjon på dieselen? https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g658442-d3384957-Reviews-Engelsviken_Brygge_Fiskerestaurant-Fredrikstad_Fredrikstad_Municipality_Ostfold_E.html Det kan trygt anbefales et måltid her Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Gabi Svart 14.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2023 Se der ja!? Ser riktig så godt ut! Hvis prisforskjellen på diesel mellom Engelsviken og Jarlsø/Vallø/Kalvetangen holder seg kan kona og jeg tøffe over til Engelsviken en lørdag og kose oss med forrett og hovedrett og likevel gå i null når jeg fyller 300-400 l diesel! ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 14.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2023 Har fylt diesel tre ganger i Engelsviken i år, og i morgen blir det fjerde gang. Aldri noe problem, og svært hyggelig pris også nå! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 14.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2023 Jeg fylte 844 liter på fredag kveld. Da kommer to kroner literen spart godt med;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.