Jump to content

Anbefaling av fylle diesel i Saltnes/Engelsviken

Rookie_332

Recommended Posts

lurvetass skrev 8 minutter siden:

Du kan fylle på Skjæløy eller Engelsviken. Der pleier jeg å fylle og har ikke dritt i filtrene ved skifte.

Hankø er også ok.

Tanken på Skjæløy er kanskje nyest, de renoverte hele havna for noen få år siden.

Utrolig bra takk da kjører vi dit ??

lurvetass skrev for 23 timer siden:

Heldig du som er på vannet :)

Ligger på land på Skjæløy og får drevet på mandag så har noen dager igjen.

For å trykke det ekstra inn fantastisk tur i går rett utenfor teipern/Danmark omegn ??

Rookie_332 skrev 24 minutter siden:

For å trykke det ekstra inn fantastisk tur i går rett utenfor teipern/Danmark omegn ??

Jo takk for den :smiley:

Vi unner jo båtfolk å kose seg.

Ble litt polering bare på meg. Har avtalt montering av drevet imorgen så det nærmer seg.

Hilsen

Lurvetass

• 3 år senere...
Gabi skrev for 4 timer siden:

Jeg fylte på Engelsviken til kr 13,69 per liter som er 3 kr billigere enn rundt Nøtterøy/Tønsberg. Jeg ser det er noen fiskebåter der, fyller de på Engelsviken også så det er sirkulasjon på dieselen?

Ja, det er mye næringstrafikk i Engelsviken. Jeg fyller bare der. Ren EN590. 

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Gabi skrev for 5 timer siden:

Jeg fylte på Engelsviken til kr 13,69 per liter som er 3 kr billigere enn rundt Nøtterøy/Tønsberg. Jeg ser det er noen fiskebåter der, fyller de på Engelsviken også så det er sirkulasjon på dieselen?

https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g658442-d3384957-Reviews-Engelsviken_Brygge_Fiskerestaurant-Fredrikstad_Fredrikstad_Municipality_Ostfold_E.html

Det kan trygt anbefales et måltid her :thumbsup:

jeg tørker ut på land....!

Se der ja!? Ser riktig så godt ut!

Hvis prisforskjellen på diesel mellom Engelsviken og Jarlsø/Vallø/Kalvetangen holder seg kan kona og jeg tøffe over til Engelsviken en lørdag og kose oss med forrett og hovedrett og likevel gå i null når jeg fyller 300-400 l diesel! ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...