Jump to content

Edit History

Olevine

Olevine

Ikke poler ventelista, men du trenger vel heller ikke å maskere den. Med litt forsiktighet klarer du å unngå lista. Det du kan gjøre hvis den er stygg, er å vaske den med tynner og deretter smøre den med et middel beregnet for gummi og plast. Jeg husker ikke i farten hva jeg brukte, men det finnes flere midler. 

Red: Tror jeg brukte Autoglym Bumper & Trim Gel.

Bildet under viser en del av fenderlista der den høyre siden er ubehandlet, mens venstre er vasket med tynner. Det siste bildet er den også behandlet med Autoglym

DSC_0322.jpg.14569b33e2985712bd52b74c40eb1ddf.jpgDSC_0323.jpg.0174afe2b1eea6cac591ff90b3dbe450.jpg

Olevine

Olevine

Ikke poler ventelista, men du trenger vel heller ikke å maskere den. Med litt forsiktighet klarer du å unngå lista. Det du kan gjøre hvis den er stygg, er å vaske den med tynner og deretter smøre den med et middel beregnet for gummi og plast. Jeg husker ikke i farten hva jeg brukte, men det finnes flere midler. 

Red: Tror jeg brukte Autoglym Bumper & Trim Gel.

Bildet under viser en del av fenderlista der den høyre siden er ubehandlet, mens venstre er vasket med tynner. Det siste bildet er den også behandlet med 

DSC_0322.jpg.14569b33e2985712bd52b74c40eb1ddf.jpgDSC_0323.jpg.0174afe2b1eea6cac591ff90b3dbe450.jpg

Olevine

Olevine

• Create New...