ludvig.bergsaker Startet 18.April.2020 Link til dette innlegget Startet 18.April.2020 Hei folkens, jeg har kjøpt meg en 1993 Yamaha Autolube 20hk og jeg ville gjerne gjort den om til 25hk. Jeg har sett litt rundt på nettet og funnet alt til å bytte fuel injectors til å borre større eksos. Ifølge Yamahas "parts Manual" er det ingen forskjell på de to motorene men det må det jo være! Vet noen på forumet hva som skal til for å få 25hk på min Yamaha Autolube? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Kjenner ikke motorene, men det MÅ vel ikke være annen forskjell enn selve ‘hjernen’ - i dette tilfellet en CDI-enhet kanskje? Har de også samme partnummer? Sitér dette innlegget Link to post
Quattro Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Tror den er strupa inn i eksosen, om du tar av girhuset, så vil du se det fint. Fres opp hullet helt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Tror 25 hesteren har eksos ut propellen,20hesteren ikke.Mulig jeg tar feil.... Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
ivar Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 .. da må du nok tilbake til slutten av 70 tallet Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ludvig.bergsaker Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Hei igjen, takk for kjapt svar. Fant ut at det var en 1988 og ikke en 1993. Men tror at det ikke skal være allverdens forskjell på de to. Skal ta en titt opp i eksosen og se hvordan det ser ut! Sitér dette innlegget Link to post
ludvig.bergsaker Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 On 4/18/2020 at 10:54 PM, Fantino said: Kjenner ikke motorene, men det MÅ vel ikke være annen forskjell enn selve ‘hjernen’ - i dette tilfellet en CDI-enhet kanskje? Har de også samme partnummer? Så jeg sjekket CDI'en og de er helt det samme. Kanskje det er eksosen men jeg er ikke sikker. Skal sjekke imorgen så skal jeg oppdatere dere! Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Hvis den har dobbelt forgasser som min 2006 modell så må det ny forgasser til i følge min forhandler av Yamaha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.