finegreier Startet 18.April.2020 Link til dette innlegget Startet 18.April.2020 Hei Tok av drevet i dag, så kom jeg til å tenke på følgende: Skulle det vært en ventil for overføring av girolje her, slik som det er på bilde 2 (fra google) Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 18.April.2020 Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Ser jammen slik ut? Sitér dette innlegget Link to post
finegreier Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Hvilken funksjon har denne? Når man bytter olje, så pumper man jo olje inn direkte i drevet. Blir denne kun brukt backup, eller vil girolja flyte frem og tilbake i dette reservatet? Sitér dette innlegget Link to post
finegreier Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 (redigert) Fant ut at jeg ikke hadde en egen tank for gir olje, så da skal det vel gå fint uten denne pluggen. La også merke til denne stømpa som hang ned fra «drevet» noen som vet hva dette kan være? Redigert 19.April.2020 av finegreier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 finegreier skrev 11 minutter siden: Fant ut at jeg ikke hadde en egen tank for gir olje, så da skal det vel gå fint uten denne pluggen. La også merke til denne stømpa som hang ned fra «drevet» noen som vet hva dette kan være? Fartsmåler? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Tuppen på den slangebiten ser no ut som den har vært tredd innpå ett eller annet, tydelig merke av at den har stått på en nippel av noe slag Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
finegreier Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Kjellg skrev 1 time siden: Fartsmåler? Takk, det ser ut som det er til speedometeret ja! S/Y Vega skrev 58 minutter siden: Tuppen på den slangebiten ser no ut som den har vært tredd innpå ett eller annet, tydelig merke av at den har stått på en nippel av noe slag Godt poeng, bra observert Sitér dette innlegget Link to post
finegreier Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Mens jeg først er i gang, så lurer jeg på en siste ting. Noen som vet hva dette kan være? Ligger løst i motorrommet Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Det ser ut som en gammel oljetrykksmåler. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
finegreier Svart 21.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Er det her kabelen til speedometeret skal sitte da? Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 25.April.2020 Link til dette innlegget Svart 25.April.2020 finegreier skrev On 21.4.2020 at 9.04: Er det her kabelen til speedometeret skal sitte da? Jepp. Ser sånn ut. Ser litt hjemmemekket ut. Min har en ordentlig nippel med låsing. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.