HopHagen Startet 18.April.2020 Del på Facebook Startet 18.April.2020 (redigert) Hei! Har kommet ut for å kjøpe meg en ny båt med innenbordsmotor hvorpå drevet var ødelagt. Selger hadde fått et supertilbud på et erstatningsdrev vi kunne kjøpe av forhandler "X" til en pris vi bare kunne drømme om, som jeg slo til på selvfølgelig?♂️ Hva mener dere sak-kyndige er et erstatningsdrev i denne sammenheng? Og finnes det et reglement som kan definere ordlyden "erstatningsdrev"? Redigert 18.April.2020 av HopHagen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 I mine ører høres dette ut som uoriginal erstatning. Kan i prinsippet være minst like bra, eller bedre, enn originalen. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bårdp Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 Hvilket drev er det snakk om her? Noen fabrikanter har jo fabrikk overhalte drev som er billigere en nye men sikkert like bra. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 Bårdp skrev for 1 time siden: Hvilket drev er det snakk om her? Mercruser Bravo Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 Ja,hva er ett erstattningsdrev ? Jeg hadde forventet meg å fått ett fabrikk overhalt drev med garanti der det gamle drevet sendes inn for å holde bytte systemet i gang. Antagelig kan man ikke forvente å få ett drev i Mercruser sitt originale bytte system. Dette spør du om får du bestiller slik at du ikke ender opp med ett tilfeldig brukt drev som har blitt til overs etter ett motorbytte eller liknende på verkstedet. Det kan jo være greit nok det også hvis prisen er riktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.