Førstefender Startet 19.April.2020 Link til dette innlegget Startet 19.April.2020 Har fått noen uforklarlige merker i vinduer, som ser ut til å "vokse" i str når det først har begynt. Første bilde er vindu som var nytt i fjor og de andre gamle vinduer som skal byttes nå. Har hatt båt i alle år, men aldri opplevd tilsvarende før.. Blir litt frustrert når det nå skjer igjen på nytt vindu. Noen som vet hva dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Kan vel se ut som mugg? Går det ikke av ved vask/polering? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 19.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Nei, ru overflate, går ikke bort med kjemikalier eller polering. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 20.April.2020 Link til dette innlegget Svart 20.April.2020 Har du fått sølt kalesjeimpregnering på vinduene? Mine ble seende noe slik ut for en del år siden etter at impregnering hadde rent nedover på de. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 21.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 On 4/20/2020 at 7:43 AM, Olevine said: Har du fått sølt kalesjeimpregnering på vinduene? Mine ble seende noe slik ut for en del år siden etter at impregnering hadde rent nedover på de. Har aldri impregnert denne kalesjen. Skjønner lite av dette.. Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 21.April.2020 Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Jeg følger spændt med her, for jeg har tilsvarende pletter på mine vinduer ... pletterne sidder blot midt på ruden på min. Min kalesche har heller aldrig været impregneret så det kan udelukkes som årsag. Det minder lidt om den "glaspest" man kan få på glas, som har været i en opvaskemaskine ... en hvid, mælkeagtig plet, som i kalechevinduerne bliver hård og let knækker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.