Sætresnekka Startet 19.April.2020 Link til dette innlegget Startet 19.April.2020 Har lett overalt på Internett uten hell. Er det noen her som vet hva man kan søke på eller hvor man kan kjøpe tilsvarende lister som på bildet? Tenker kanskje sorte. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Jeg hadde tilsvarende list på trebåt. Slet med å få tak i for når jeg byttet vinduer for ti år siden. Endte med å "kitte" inn vinduet med tec7 på samme måte som gammeldagse vinduer er festet med vinduskitt. La en trekantet streng, omtrent like høyt på glasset som vinduet sitte dypt inn i ramme. Det ble tett og fungerte greit i de 3-4 årene jeg hadde båten etterpå. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Jonas Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 (redigert) Kanskje disse har: okonimideler.no eller Rodin.no https://www.rodin.no/produkter/karosserideler-tung/lister-og-matter/gummilister-innsetting-av-ruter.html Redigert 19.April.2020 av Jonas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 19.April.2020 Link til dette innlegget Svart 19.April.2020 Jens_P skrev 1 time siden: Jeg hadde tilsvarende list på trebåt. Slet med å få tak i for når jeg byttet vinduer for ti år siden. Endte med å "kitte" inn vinduet med tec7 på samme måte som gammeldagse vinduer er festet med vinduskitt. La en trekantet streng, omtrent like høyt på glasset som vinduet sitte dypt inn i ramme. Det ble tett og fungerte greit i de 3-4 årene jeg hadde båten etterpå. Absolutt å anbefale. Sånn gjorde jeg det på tresnekka mi. Det bli absolutt tett og gjør vedlkeholdet lettere når du skal å pusse og lakke intil vinduene. Foreslår sort farge. Maskering er viktig . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.