Jump to content

Edit History

Gabi

Gabi

Takk for svar Fantino og Gullfisk!

Releet som du fant Fantino så jo veldig grei ut, og kjekt at du har slik selv med god erfaring! Men hvordan ser jeg om releet er åpent standard og lukker når den får styrestrøm? 

Jeg er fristet til å prøve 2 stk av disse og montere i parallell, som dere er inne på høres det jo rart ut om ikke den skulle klare å gi strøm til to releer med samlet såpass lite strømbehov. 

Tror ikke det er kontaktor til hverken batteriladeren eller vv-berederen. Bare vanlig jordet stikkontakter. Så det er vel bare å finne ledningene på et greit sted å komme til og kople releene innpå. Og teste!

Gabi

Gabi

Takk for svar Fantino og Gullfisk!

Releet som du fant Fantino så jo veldig grei ut, og kjekt at du har slik selv med god erfaring! Men hvordan ser jeg at releet er åpent standard og lukker når den får styrestrøm?

Jeg er fristet til å prøve 2 stk av disse og montere i parallell, som dere er inne på høres det jo rart ut om ikke den skulle klare å gi strøm til to releer med samlet såpass lite strømbehov. 

Tror ikke det er kontaktor til hverken batteriladeren eller vv-berederen. Bare vanlig jordet stikkontakter. Så det er vel bare å finne ledningene på et greit sted å komme til og kople releene innpå. Og teste!

• Create New...