Jump to content

Er den noen som har snekka Saga 35 her inne ?

Dronningen

Recommended Posts

Takk for svar. Har fått tak i en som hadde en noen år nyere og som har sendt meg bilder, men der er ikke panelet helt likt.

Uten at det har noe å si så ser jeg også at styreposisjonen på de siste årene av Saga 35 er flyttet til styrbord side i stedet for i midten slik det er på min.

Er ikke Sagaklubben bare for betalende medlemer?

Redigert av Dronningen (see edit history)
Lars H. skrev for 17 timer siden:

Det er også flere seriøse sider for Saga-båter på Facebook, søk på Saga.

Ja, det er slikt som blir litt vanskelig når du aldri har hatt en Faebookkonto. Høres kanskje tullete ut nå men jobber i et av de største IT selskapene så har mine tanker til systemer som Facebook ol. Man finner det meste av informasjon på Fb men det er dessverre for mye algoritmer der som gjør at fornuften taler imot.

Jeg er helt enig i at det er mye surr på FB, men også seriøse områder. Det tok mange år før jeg måtte bite i det sure eplet og våge meg inn på FB. I sin tid startet jeg et eget diskusjonsforum (ikke FB) for oss med Saga-båter. Dessverreble det så lite trafikk der etter at alle skulle på FB, så jeg stengte det for diskusjoner. Men det er likevel en god oversikt der om forskjellige Sagabåter, manualer og annet. Blant annet er det over 20 bilder av Saga 35. Nettsiden heter Sagaforumet.

sagaforumet.jpg.b9847bfd6e4ac17b6ce3e09a7475b3c3.jpg

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...