Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Ekkoloddet mitt har dauet og ut i fra måling virker det som at det er strøm som er problemet. Jeg har gått over alle sikringer og ledninger men kan ikke finne den til ekkoloddet. Jeg fant imidlertid noe jeg ikke vet hva er. Det er en slags metallring med 3 ledninger loddet fast. Står 6 på ringen. Noen som vet om det kan være til ekkoloddet? Den er ikke festet til batteriet eller bryter men henger løst rundt hovedstrømkabelen. Kabelen er tredd gjennom øyet på ringen. Jeg klarer heller ikke å finne ut hvor denne går. 

IMG_20200420_104621.jpg

Knallipadden

Knallipadden

Ekkoloddet mitt har dauet og ut i fra måling virker det som at det er strøm som er problemet. Jeg har gått over alle sikringer og ledninger men kan ikke finne den til ekkoloddet. Jeg fant imidlertid noe jeg ikke vet hva er. Det er en slags metallring med 3 ledninger loddet fast. Står 6 på ringen. Noen som vet om det kan være til ekkoloddet? Den er ikke festet til batteriet eller bryter men henger løst rundt hovedstrømkabelen. Kabelen er tredd gjennom øyet på ringen. 

IMG_20200420_104621.jpg

Knallipadden

Knallipadden

Ekkoloddet mitt har dauet og ut i fra måling virker det som at det er strøm som er problemet. Jeg har gått over alle sikringer og ledninger men kan ikke finne den til ekkoloddet. Jeg fant imidlertid noe jeg ikke vet hva er. Det er en slags metallring med 3 ledninger loddet fast. Står 6 på ringen. Noen som vet om det kan være til ekkoloddet? Den er ikke festet til batteriet eller bryter men henger løst rundt hovedstrømkabelen. Kabelen er treff gjennom øyet på ringen. 

IMG_20200420_104621.jpg

Knallipadden

Knallipadden

Ekkoloddet mitt har dauet og ut i fra måling virker det som at det er strøm som er problemet. Jeg har gått over alle sikringer og ledninger men kan ikke finne den til ekkoloddet. Jeg fant imidlertid noe jeg ikke vet hva er. Det er en slags metallring med 3 ledninger loddet fast. Står 6 på ringen. Noen som vet om det kan være til ekkoloddet? Den er ikke festet men henger rundt hovedstrømkabelen. 

IMG_20200420_104621.jpg

• Create New...