vidarbo Startet 20.April.2020 Link til dette innlegget Startet 20.April.2020 Hallo, lurer på om noen vet dette, hvis jeg står foran motoren, nede på venstre side ved motorfeste er det et kobberrør som er bøyd til ca 90 gr,det er knekt på min motor, men det er ingen lekkasje når motoren sviver,vet noen hva dette røret er til ? Sitér dette innlegget Link to post
Huth Svart 20.April.2020 Link til dette innlegget Svart 20.April.2020 Hei! Det er en stund siden jeg hadde AQ140, men mener det må være røret til sjøvannskretsen mellom varmeveksleren og oljekjøleren. I så fall så mener jeg å huske at det kommer det fra toppen av varmeveksleren, og ender i bunnen på oljekjøleren som står vertikalt ved oljefilteret. Det skal gå et rør videre fra toppen av oljekjøleren og inn i underkant av eksosmanifolden. Sitér dette innlegget Link to post
vidarbo Svart 21.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Hallo å takk for svar, ser de har satt på en slange istedenfor kobber røret nå,så håper det gjør samme nytta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.