BåtStella Startet 21.April.2020 Link til dette innlegget Startet 21.April.2020 Dette er min første båt.. Min far mener båten skal ha navn på begge sider. Båten er kun 16 fot ( viksund 480) Jeg ønsker å ha navnet kun på styrbord side.. Er det helt feil? Hilsen Hilde Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 21.April.2020 Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Da er jeg redd den vil krenge mot styrbord . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lazyjack Svart 21.April.2020 Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Det er helt feil, skal du ha bare på en side så skal det være på babord. Den åpenbare grunnen er at båter som har vikeplikt for deg skal vite hvem de viker for. Sitér dette innlegget Link to post
BåtStella Svart 21.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 (redigert) Takk for svar, Lazyjack! ?Tror jeg bestiller et til navneklister jeg?? Redigert 21.April.2020 av BåtStella (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 21.April.2020 Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Er båten rask nok , trenger man bare navn på hekken. Forøvrig, Meat Loaf har visstnok en truse der det foran står "I would do anything for love" og bak "But I won't do that" Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 21.April.2020 Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 @BåtStella ..jeg tror det er noen som tøyser her.... ingen formelle krav på en 16- foter... (inntil noen legger ut en tekst fra en forskrift..) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.