finegreier Startet 21.April.2020 Link til dette innlegget Startet 21.April.2020 (redigert) Hei På grunn av mye jordslag så jeg meg nødt til å rive duken/filten i taket Er skrogtrekk et godt/bedre alternativ til det som allerede var der? Eventuelt andre typer stoff som er å anbefale? Redigert 21.April.2020 av finegreier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.April.2020 Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 Skrogtrekk er et greit alternativ. Men om du er plaget med mugg så ville jeg ha sjekket grundig for lekkasjer. En tett båt har sjelden problemer med mugg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
finegreier Svart 21.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2020 (redigert) Har sjekket for lekasjer, men det er en 28 år gammel båt. Så kanskje ikke helt uvanlig med litt jordslag om den har stått fuktig Redigert 21.April.2020 av finegreier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.