Pinne Startet 27.September.2005 Link til dette innlegget Startet 27.September.2005 Dette forumet er noe av det beste og mest aktive jeg har sett på www. Det finnes så mye kunnskap og så raske svar at jeg får bakoversveis nesten hver dag. Hver dag er det nye interessante emner å lese om, svarene hagler, hete diskusjoner mm., kan ikke bli bedre. Så en skikkelig for alle som holder liv i dette forumet. Sitér dette innlegget Link to post
pontus Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Helt enig !! Kjøpte meg min første båt i sommer, og hadde jo da utallige spørsmål om bruk , oppussing og vedlikehold osv ... Bladde litt rundt på internett, og fant så baatplassen... og her ligger jo svar på "alle" mine spørsmål! Er det noe jeg lurer på , så er det bare å søke på forumet, og svarene popper opp. Takk til alle som bidrar !! Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Tiltredes!!! Her har jeg fått mange gode råd og lært en hel del. I tillegg vil jeg berømme dere som skriver om bygge/oppussing/ombygging (Båtdilla, Bastard3000 osv). Svært interessant å lese om fremgangsmåter og ikke minst se bilder. Her er det godt å være! Sitér dette innlegget Link to post
Coronet27 Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Henger meg på disse betrakningene. Et fint forum og mye interresant stoff og ikke minst en god tone . En stor honnør til alle skriver her. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 (redigert) Jeg er helt enig. Dette forumet er vanedannende - og man blir kjent med masse folk som kan utrolig mye nyttig og unyttig om båt og båtliv. Og tonen er også fin - hyggelig, høflig og litt fleipete. Rett og slett et litet webparadis Redigert 28.September.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Tiltredes...,- er det ikke det man sier...? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Jeg sier meg i det vesentlige og i resultatet enig med de foregående talere. Det er i all fall minst to forum som er vesentlig dårligere enn dette ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ficher Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Jeg er helt enig. Dette forumet er vanedannende - og man blir kjent med masse folk som kan utrolig mye nyttig og unyttig om båt og båtliv. Og tonen er også fin - hyggelig, høflig og litt fleipete. Rett og slett et litet webparadis <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Ser ut som dette er et forum for folk med skikkelig båtdilla, jeg er forresten ny her Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Må ha det - bare må ha det Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Dette forumet er vanedannende - <{POST_SNAPBACK}> - men noen direkte uvane er det ikke!! Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Kjelli Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Helt enig En får lærdom på ting en ikke tenker på, eller ikke hviste fantes. Så nå en holder på med ting og tang, eventuelt problemer, så har en muligens løsningen allerede. til dere alle som er med og holder dette forumet så bra. Sitér dette innlegget Link to post
Coronet27 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Klart vi må ha fokus på båt, når vi skriver. Likevel aksepteres litt OT av og til. Jeg liker den lune humoren og den gode sansen for ironi. Her er det mange som ler av seg selv og tar seg selv uhøytidelig. Dette gjør at det blir en lett og ledig tone Sitér dette innlegget Link to post
silentia Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Ja, lett og ledig tone, uten den drittslengingen som ofte er å finne på Båtmagasinets diskusjonssider. Og enormt mye kunnskap som jeg, selv om jeg ikke er så aktiv å skrive meldinger selv, nyter godt av! Sitér dette innlegget Link to post
Coronet27 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 uten den drittslengingen som ofte er å finne på Båtmagasinets diskusjonssider. Det kan ikke være ekte båtfolk . Ser ofte sleivete og uhøflige kommentarer på BM. Godt at de ikke er medlemmer her. Skulle vært morsomt å vist hvem det var Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Takk for positive tilbakemeldinger!! I denne anledning har jeg lyst til å spørre om noen har forslag til ting som kan gjøres bedre på baatplassen? Forslag som går på ny funksjonalitet er også velkomne. (Om mulig ønsker vi ikke diskusjon om oppdeling av forum, dette er ikke aktuellt på nåværende tidspunkt) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 (redigert) .......Forslag som går på ny funksjonalitet er også velkomne.Egentlig bare en bagatell, Ingar, men siden du spør........ Når man trykker knappen <<Legg til svar>> så kommer man til SKRIV / REDIGÉR-vinduet. Vanlig funksjonalitet er at selve TEKSTBOKSEN automatisk får "focus" - d.v.s. at man bare kan skrive ivei med en gang. Ikke med INVISION. Her må man først klikke curseren inni selve tekst-boksen, før man kan begynne å skrive. Tror at det er en feil / forglemmelse i koden. Når et nytt vindu åpnes, så styrer vanligvis koden hva som får "focus" - d.v.s. hvor curseren skal stå. Ihvertfall hvis det er et vindu med en tekst-boks. :o) Forøvrig er jeg hjertens enig i alle lovord om baatplassen.no! Redigert 29.September.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
SveinHa Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 (redigert) En annen liten ting ved quote er at "Snapback" og "/quote" står på hver sin linje og dermed lager en unødvendig blank linje, manuelt redigert bort nederst..... Egentlig bare en bagatell, Ingar, men siden du spør........ <{POST_SNAPBACK}> Egentlig bare en bagatell, Ingar, men siden du spør........ <{POST_SNAPBACK}> .....uten den drittslengingen som ofte er å finne på Båtmagasinets diskusjonssider. <{POST_SNAPBACK}> Det var vel akkurat det som utløste opprettelsen av baatplassen.no Forøvrig er jeg hjertens enig i alle lovord om baatplassen.no! <{POST_SNAPBACK}> Eg og Redigert 29.September.2005 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
seilor Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Ja da har dere ikke vært å set på virkelige bra diskusjonssider, det hører jeg på praten. Her har dere en link å sepå der er det mange flotte diskusjonerhttp://www.batmagasinet.no/baatweb/WebDisk.nsf/main?OpenView Håper dere titter innom MVH seilor Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Dette er og blir det beste forumet eg noen gang har brukt eller sett på nett.. Er jo blitt litt kjent med noen av forumets gode givere av info.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Ingar Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Ikke med INVISION. Her må man først klikke curseren inni selve tekst-boksen, før man kan begynne å skrive. Mulig vi kan ordne dette, skal se på det. En annen liten ting ved quote er at "Snapback" og "/quote" står på hver sin linje og dermed lager en unødvendig blank linje, manuelt redigert bort nederst..... Enig, men dette ligger dessv. i kildekoden (ikke skin'et) og den prøver vi å unngå å endre. Sitér dette innlegget Link to post
kona til hg Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Jeg synes dette er et veldig bra forum med en god tone. Jeg har ikke vært så ofte innom her , men hver gang jeg besøker baatplassen finner jeg alltid noe som fenger. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Helt enig med at forumet er supert. Ikke nok med at en finner svar på det meste i gamle innlegg, en finner som oftest kommentarer som også belyser andre sider av saken. Dette er noe jeg savner i "faglitterartur" hvor en som oftest får en fremgangsmåte og ferdig med det. På baatplassen derimot vil en alltid en som har erfaringer med andre måter å løse oppgaven på. Har nettopp kjøpt båt, og bruker forumet som et oppslagsverk for enhver endring/vedlikehold/fornying som må gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 (redigert) En endring kunne kanskje vært å sørge for en hurtig link slik at at dagens innlegg kunne vises sammen med "vis nye innlegg" og at man kan hente opp innlegg flere dager tidligere. Om man logger ut og inn igjen så vises ikke de innlegg som allerede er lest før det kommer en oppdatering på linken. Jeg så at (-- reference to evil site removed --) hadde den funskjonen. Det burde være mulig å få til her også ?. Forøvrig virker ikke "min assisten" her idag ?Kommer melding, feil på siden. Ellers ett flott forum vi alle burde være stolte av. Redigert 29.September.2005 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Coronet27 Svart 29.September.2005 Link til dette innlegget Svart 29.September.2005 Jeg føler meg uerfaren og kommer kanskje med mange spørsmål om selvfølgligheter. Likevel får jeg alltid seriøse svar og slipper unødvendige kommentarer om at dette burde jeg vite osv. Her er ingen for flinke og ingen for dumme Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.