Jump to content

Beste forumet på www

Pinne

Recommended Posts

.......Forslag som går på ny funksjonalitet er også velkomne.

Egentlig bare en bagatell, Ingar, men siden du spør........

Når man trykker knappen <<Legg til svar>> så kommer man til SKRIV / REDIGÉR-vinduet. Vanlig funksjonalitet er at selve TEKSTBOKSEN automatisk får "focus" - d.v.s. at man bare kan skrive ivei med en gang.

Ikke med INVISION. Her må man først klikke curseren inni selve tekst-boksen, før man kan begynne å skrive.

Tror at det er en feil / forglemmelse i koden. Når et nytt vindu åpnes, så styrer vanligvis koden hva som får "focus" - d.v.s. hvor curseren skal stå. Ihvertfall hvis det er et vindu med en tekst-boks.

:o)

Forøvrig er jeg hjertens enig i alle lovord om baatplassen.no! :yesnod:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

En annen liten ting ved quote er at "Snapback" og "/quote" står på hver sin linje og dermed lager en unødvendig blank linje, manuelt redigert bort nederst.....

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

.....uten den drittslengingen som ofte er å finne på Båtmagasinets diskusjonssider.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var vel akkurat det som utløste opprettelsen av baatplassen.no

Forøvrig er jeg hjertens enig i alle lovord om baatplassen.no!  :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Eg og :cheers: Redigert av SveinHa (see edit history)

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Ikke med INVISION. Her må man først klikke curseren inni selve tekst-boksen, før man kan begynne å skrive.

Mulig vi kan ordne dette, skal se på det.

En annen liten ting ved quote er at "Snapback" og "/quote" står på hver sin linje og dermed lager en unødvendig blank linje, manuelt redigert bort nederst.....

Enig, men dette ligger dessv. i kildekoden (ikke skin'et) og den prøver vi å unngå å endre.

:cool: Helt enig med at forumet er supert. Ikke nok med at en finner svar på det meste i gamle innlegg, en finner som oftest kommentarer som også belyser andre sider av saken. Dette er noe jeg savner i "faglitterartur" hvor en som oftest får en fremgangsmåte og ferdig med det. På baatplassen derimot vil en alltid en som har erfaringer med andre måter å løse oppgaven på.

Har nettopp kjøpt båt, og bruker forumet som et oppslagsverk for enhver endring/vedlikehold/fornying som må gjøres.

:flag:

En endring kunne kanskje vært å sørge for en hurtig link slik at at dagens innlegg kunne vises sammen med "vis nye innlegg" og at man kan hente opp innlegg flere dager tidligere. Om man logger ut og inn igjen så vises ikke de innlegg som allerede er lest før det kommer en oppdatering på linken. Jeg så at (-- reference to evil site removed --) hadde den funskjonen. Det burde være mulig å få til her også ?.

Forøvrig virker ikke "min assisten" her idag ?Kommer melding, feil på siden.

Ellers ett flott forum vi alle burde være stolte av. :flag:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...